Πώς ο προδιαβήτης δε θα γίνει διαβήτης; Πώς ο προδιαβήτης δε θα γίνει διαβήτης;
Ο γιατρός σας σας είπε να προσέχετε τη διατροφή σας γιατί έχετε εμφανίσει προδιαβήτη; Πώς μπορείτε να κρατήσετε τα επίπεδα της γλυκόζης σας υπό... Πώς ο προδιαβήτης δε θα γίνει διαβήτης;

Ο γιατρός σας σας είπε να προσέχετε τη διατροφή σας γιατί έχετε εμφανίσει προδιαβήτη; Πώς μπορείτε να κρατήσετε τα επίπεδα της γλυκόζης σας υπό έλεγχο και να μην γίνετε ποτέ άτομο με διαβήτη; Ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν.

Χάστε βάρος. Χάνοντας μόλις το 7% του σωματικού σας βάρους, με τη βοήθεια μιας πιο υγιεινής διατροφής, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνό σας για διαβήτη κατά 58%.

Κάντε μία εξέταση αίματος. Αν είστε πάνω από 45 ετών ή υπέρβαρος/η, είναι καλό να κάνετε περιοδικούς ελέγχους υγείας και να ελέγχετε μεταξύ άλλων τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας. Ακόμη πιο επιτακτική είναι η ανάγκη του ελέγχου, αν έχετε υπέρταση, χοληστερόλη, οικογενειακό ιστορικό διαβήτη ή ιστορικό διαβήτη κύησης.

Ασκηθείτε. Αν δεν μπορείτε να κάνετε συστηματική άσκηση σε κάποιο γυμναστήριο, φροντίστε τουλάχιστον να περπατάτε για 20 λεπτά κάθε μέρα. Αυτό θα κρατήσει τα επίπεδα του σακχάρου σας υπό έλεγχο, αφού θα επιτρέψει στους μύες να χρησιμοποιήσουν πιο αποτελεσματικά την ισνουλίνη. Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι 150 λεπτά άσκησης την εβδομάδα.

Πιείτε μηλόξιδο. Έρευνες υποστηρίζουν ότι το ξύδι μπορεί να δράσει σχεδόν όπως ένα αντιδιαβητικό φάρμακο, λόγω του αιθανικού οξέος που περιέχει, το οποίο ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Πιείτε μηλόξιδο μετά το γεύμα ή πριν τη νυχτερινή κατάκλιση. Βάλτε 8 κουταλάκια μηλόξιδο και 1 κουταλάκι υποκατάστατο ζάχαρης ανά 8 κουταλάκια νερού.

Φάτε κανέλα. Δύο γραμμάρια κανέλα την ημέρα, σε σκόνη ή σε συμπλήρωμα διατροφής, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, σε ανθρώπους με προδιαβήτη.

Κάντε γιόγκα. Το στρες αυξάνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Κοιμηθείτε περισσότερο. Η έλλειψη ύπνου διαταράσσει τον μεταβολισμό. Όσοι κοιμούνται λιγότερες από 6 ώρες την ημέρα, έχουν 4 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να δουν τα επίπεδα του σακχάρου τους στο αίμα να ανεβαίνουν. Ακόμη και ένα μικρό χρέος ύπνου μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Όταν κάποιοι κοιμήθηκαν 4-5 ώρες κάθε βράδυ, για μόλις 4 ημέρες, εμφάνισαν αντίσταση στην ινσουλίνη.

Βαριατρική χειρουργική. Μπορεί να είναι ένα πολύ ακραίο μέτρο, αλλά έχει φανεί στην πράξη ότι τα νοσογόνα παχύσαρκα άτομα που υποβάλλονται σε βαριατρική χειρουργική, εμφανίζουν σημαντική μείωση στα επίπεδα του σακχάρου τους. Για αυτό, τα τελευταία χρόνια η βαριατρική χειρουργική έχει αρχίσει να αποκαλείται μεταβολική χειρουργική.

Πηγή: stogiatro.gr

Shares

Σχετικά άρθρα

Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares