6 Πηγές Κρυμμένης Ζάχαρης που Ίσως δεν Γνωρίζετε 6 Πηγές Κρυμμένης Ζάχαρης που Ίσως δεν Γνωρίζετε
Μπορεί να είστε αρκετά ενημερωμένοι και να αποφεύγετε κάποια προϊόντα γιατί γνωρίζετε πως περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη. Είστε, όμως, βέβαιοι ότι τα γνωρίζετε όλα; Η... 6 Πηγές Κρυμμένης Ζάχαρης που Ίσως δεν Γνωρίζετε

Μπορεί να είστε αρκετά ενημερωμένοι και να αποφεύγετε κάποια προϊόντα γιατί γνωρίζετε πως περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη. Είστε, όμως, βέβαιοι ότι τα γνωρίζετε όλα; Η – όχι και τόσο γλυκιά – αλήθεια είναι πως η ζάχαρη κρύβεται παντού. Ακόμα και σε προϊόντα που ίσως πιστεύετε ότι είναι υγιεινά.

Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Καρδιολογική Εταιρεία, οι γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν μέχρι 6 κουταλάκια του γλυκού ή αλλιώς 100 θερμίδες ζάχαρης της μέρα. Αν σκεφτείτε ότι μια και μοναδική μπάρα δημητριακών περιέχει περισσότερη ζάχαρη από αυτή που προτείνεται, μπορείτε να φανταστείτε πως ακόμα και οι άνθρωποι που κάνουν πολύ υγιεινή διατροφή, τρώνε πολλή ζάχαρη.

Το ανησυχητικό είναι πως ακόμα και αν αποφεύγετε αυστηρά τα πράγματα που γνωρίζετε ότι περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, όπως για παράδειγμα τα αναψυκτικά, τους χυμούς και τα διάφορα σνακς, ενδέχεται να καταναλώνετε πολύ περισσότερη απ’ όση συνειδητοποιείτε. Ένας από τους λόγους που αυτό συμβαίνει είναι πως η ζάχαρη έχει μια τάση να κρύβεται πίσω από άλλες ονομασίες που την κάνουν να ακούγεται πιο υγιεινή απ’ όσο είναι (όπως πχ. Σιρόπι ρυζιού).

Ένα άλλο πρόβλημα είναι το εξής: Η ζάχαρη συχνά προστίθεται στα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά για να βελτιώσει τη γεύση. Έτσι, ενώ το πρωινό σας γιαούρτι που είναι «χωρίς λιπαρά», είναι πολύ πιθανό να περιέχει αρκετή ζάχαρη.

yogurt

Ποιο είναι, τελικά, το θέμα με το πρόσθετο συστατικό που έχει τόσο καλή γεύση; Η ζάχαρη, όπως ήδη ίσως γνωρίζετε, ενοχοποιείται για πολλά προβλήματα υγείας, από την παχυσαρκία και τον διαβήτη, μέχρι και τον καρκίνο.

Δείτε, λοιπόν, παρακάτω 6 μη αναμενόμενα προϊόντα που δεν έχουν γλυκιά γεύση, ωστόσο περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

1. Ψωμί. Ακόμα και τα ψωμιά ολικής άλεσης ενδέχεται να περιέχουν διάφορα είδη ζάχαρης.

2. Dressing Σαλάτας. Η ζάχαρη προστίθεται στα dressing για να ενισχύσει τη γεύση. Προτιμήστε ένα dressing με πλήρη λιπαρά και χωρίς ζάχαρη ή ακόμα καλύτερα, φτιάξτε το δικό σας με ελαιόλαδο και ξύδι.

3. Γιαούρτι με γεύσεις. Προτιμήστε απλό γιαούρτι και προσθέστε εσείς τα φρούτα.

4. Σάλτσα μακαρονιών. (Εννοείται πως η κέτσαπ περιέχει αρκετή!)

5. Κατεψυγμένα φρούτα και κομπόστα. Την επόμενη φορά που θα αγοράσετε κάτι από τα δύο, ελέγξτε τα συστατικά. Τα φρούτα πρέπει να είναι το μοναδικό συστατικό.

6. Φυστικοβούτυρα. Επιλέξτε αυτά που φτιάχνονται μόνο με ξηρούς καρπούς και λίγο αλάτι.

Tip: Δείτε τη λίστα με τα συστατικά όλων των συσκευασμένων προϊόντων. Αν υπάρχει οποιαδήποτε μορφή ζάχαρης στα 3 πρώτα συστατικά, βάλτε το προϊόν πίσω στο ράφι!

GlykouliGr

Shares
Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares