Κοκτέιλ Μαργαρίτα χωρίς ζάχαρη! Κοκτέιλ Μαργαρίτα χωρίς ζάχαρη!
Επειδή πρέπει να μην χρησμοποιούμε ζάχαρη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην πίνουμε και τα κοκτέιλ μας! Φυσικά με προσοχή στο αλκοόλ! Διατροφικές πληροφορίες... Κοκτέιλ Μαργαρίτα χωρίς ζάχαρη!

Επειδή πρέπει να μην χρησμοποιούμε ζάχαρη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην πίνουμε και τα κοκτέιλ μας! Φυσικά με προσοχή στο αλκοόλ!

Διατροφικές πληροφορίες

Ανά ποτήρι: 104 θερμίδες, 6g συνολικά υδατανθράκων, 0g λίπος, 0g πρωτεϊνών

Αυτή η συνταγή για μαργαρίτα χωρίς ζάχαρη περιλαμβάνει τεκίλα, χυμό λάιμ και εκχύλισμα πορτοκαλιού, αντί για τα κλασσικά triple sec ή το λικέρ πορτοκαλιού που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Μπορείτε να προσθέσετε ελάχιστο σιρόπι αγαύης, αλλά να θυμάστε ότι πλέον δεν θα είναι sugar-free. Δοκιμάστε πάραυτα το κοκτέιλ σας πριν βάλετε το σιρόπι αγαύης. Μπορεί να μην του λείπει η επιπλέον γλυκύτητα.

Το κοκτέιλ μπορεί να σερβιριστεί με πάγο ή χωρίς, ή ανακατεμένο με λιωμένο πάγο για να είναι δροσερό. Μπορείτε να «ντύσετε» την άκρη του ποτηριού με χοντρό αλάτι και να γαρνίρετε με μια φέτα λάιμ

Υλικά

  • 45ml Τεκίλα
  • 2 κουτ. του γλυκού χυμό λάιμ
  • 1/4 φλιτζ. νερό
  • 1/4 κουτ. του γλυκού
  • Πάγος
  • Προαιρετικά: χοντρό αλάτι, φέτα λάιμ, 1 κουτ. του γλυκού σιρόπι αγαύης ή στέβια

Προετοιμασία

Αν και το σιρόπι αγαύης έχει γίνει μια εναλλακτική λύση αντί για τη ζάχαρη, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχουμε στο νου μας όταν το προτιμούμε ως αναπληρωματικό. Όσον αφορά τις θερμίδες, μια κουταλιά ζάχαρη έχει 40 θερμίδες, ενώ το σιρόπι αγαύης έχει 60. Ωστόσο, το σιρόπι αγαύης είναι πιο γλυκό από τη ζάχαρη, οπότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε την ίδια ποσότητα. Το σιρόπι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, αλλά χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κάνοντας το μια καλύτερη επιλογή από τη ζάχαρη για τους διαβητικούς.

Ένα άλλο φυσικό γλυκαντικό για να λάβετε υπόψιν είναι η στέβια. Βρίσκεται είτε σε υγρή μορφή είτε σε κοκκοποιημένη. Η στέβια είναι πολύ γλυκιά αλλά ουσιαστικά χωρίς θερμίδες. Η γεύση μπορεί να διαφέρει από μάρκα σε μάρκα, οπότε μπορείτε να δοκιμάσετε μερικές μέχρι να βρείτε τη στέβια που προτιμάτε. Μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να ρίξει την πίεση και να μειώσει τις τιμές του σακχάρου στο αίμα.

 

Πηγή: verywellfit.com
Shares

Σχετικά άρθρα

Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares