Νέος χρόνος- νέες δυνατότητες! Νέος χρόνος- νέες δυνατότητες!
Τέλος και το 2015 και οι γιορτές, με όλες τις αναπότρεπτες «ατασθαλείες». Ο Ιανουάριος είναι ο κατά κόρον μήνας που πολλοί σκεφτόμαστε την καινούρια... Νέος χρόνος- νέες δυνατότητες!

Τέλος και το 2015 και οι γιορτές, με όλες τις αναπότρεπτες «ατασθαλείες». Ο Ιανουάριος είναι ο κατά κόρον μήνας που πολλοί σκεφτόμαστε την καινούρια χρονιά με όλες τις νέες απαιτήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει. Αρκετοί αποφασίζουν αυτή την περίοδο ότι θέλουν να ζήσουν πιο υγιεινά, να σταματήσουν το κάπνισμα, να χάσουν βάρος, να περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και φίλους, να προσέχουν τον εαυτό τους καλύτερα.

Πριν ξεκινήσετε με τις πρωτοχρονιάτικες σας αποφάσεις και υποσχέσεις, σας δίνω μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε περιττό βάρος και να πετύχετε καλύτερη υγεία το νέο έτος:

1. Αποφασίστε για την μέθοδο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και πληροφορηθείτε όσο πιο καλά για το πως λειτουργεί και γιατί.

2. Ετοιμάστε το ημερολόγιό σας. Βρείτε μια περίοδο που δεν είναι υπερφορτωμένη με εργασία, κοινωνικές εκδηλώσεις ή εκδρομές. Είναι σημαντικό να έχετε ικανό χρόνο στην διάθεσή σας για να μπορέσετε να εστιάσετε στις θετικές αλλαγές που επιθυμείτε να πετύχετε.

3. Ενημερώστε την οικογένειά σας και στενούς φίλους για την απόφασή σας να βελτιώσετε τον τόπο ζωής και την διατροφή σας. Η υποστήριξή τους θα έχει ανεκτίμητη αξία. Πληροφορείστε τους σχετικά με το τι σχεδιάζετε να κάνετε και γιατί.

4. Προετοιμάστε την κουζίνα σας. Απομακρύνετε όλα τα τρόφιμα που αποφασίσατε να αποφύγετε στην καθημερινή σας διατροφή και που μπορούν να σας βάλλουν σε πειρασμό σε στιγμές αδυναμίας. Αγοράστε και γεμίστε την κουζίνα σας με τα υγιεινά τρόφιμα που αποφασίσατε να καταναλώνετε καθημερινά την νέα χρονιά.

5. Βάλτε στόχους. Η διαφορά στόχου από απλή επιθυμία είναι ότι ένας στόχος θα πρέπει να είναι συγκεκριμένος, μετρήσιμος, ελκυστικός, ρεαλιστικός και χρονικά τοποθετημένος. Άλλο είναι να επιθυμείτε να χάσετε περιττό βάρος ή να κόψετε το κάπνισμα και άλλο να αποφασίσετε με ποιο συγκεκριμένο τρόπο θα το προσπαθήσετε, πότε θα ξεκινήσετε και να είναι ο στόχος σας ρεαλιστικός. Αν βάλετε μη ρεαλιστικούς στόχους, ή θεωρείτε την αλλαγή αγγαρεία, τότε θα είναι δύσκολο να πετύχετε.

6. Είναι σημαντικό να έχετε μπροστά σας “καρότα” για να φτάσετε τους στόχους σας. Το να αποκτήσετε κάτι που πραγματικά επιθυμείτε είναι σημαντικό κίνητρο. Μπορεί να είναι κάποιο καινούριο ρούχο, ένα CD ή μια εμπειρία όπως ένα ταξίδι. Δώστε στον εαυτό σας συχνές ανταμοιβές με κάθε επί μέρους στόχο που πετυχαίνετε. Μην χρησιμοποιείτε όμως συχνά τροφές, όπως π.χ. γλυκά ως επιβράβευση.

7. Να είστε ενσυνείδητοι σχετικά με το τι επιλέγετε να τρώτε.

Έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία το τι τρώτε μεταξύ Πρωτοχρονιάς και Χριστουγέννων, από ότι μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Κανένα τρόφιμο δεν θα πρέπει να είναι απαγορευμένο για πάντα, γιατί τότε δεν θα σκέφτεστε τίποτα άλλο από το τρόφιμο αυτό. Αν τρώτε βέβαια ανθυγιεινά τρόφιμα καθημερινά, δεν θα επιτύχετε το στόχο σας. Από την άλλη, το να φάτε μια φορά κάτι που θα έπρεπε να αποφύγετε, δεν σημαίνει ότι ήρθε και η συντέλεια του κόσμου. Μη σκέφτεστε άσπρο ή μαύρο. Μια μικρή εκτροπή, δεν σημαίνει και αποτυχία.

Έχοντας πλέον προετοιμαστεί και βάλει συγκεκριμένους στόχους, είστε πια έτοιμοι να ξεκινήσετε για να πετύχετε όλα τα θετικά που σας περιμένουν τον καινούριο χρόνο.

Καλή χρονιά!

Ο Δρ. Φαίδων Lindberg-Χατζηπαναγιώτου είναι παθολόγος-διαβητολόγος, ειδικός σε θέματα διατροφής. Ο Δρ. Λιντμπεργκ σας δίνει τις συμβουλές του και παρουσιάζει εβδομαδιαία μενού και άφθονες λαχταριστές συνταγές που θα σας πείσουν να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες και να απολαύσετε καλύτερη υγεία.

 

Shares

Σχετικά άρθρα

Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares