Δυο κομμάτια μπέικον, ένα hot dog ή μια μερίδα έτοιμου κρέατος καθημερινά, φάνηκε να αυξάνουν σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη 2, αποκάλυψε νέα σημαντική αμερικανική έρευνα…
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από ειδικούς του Harvard School of Public Health και αποτελεί τη μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα. Δημοσιεύεται στο περιοδικό ’American Journal of Clinical Nutrition’.
Η κατανάλωση 50 γραμμαρίων κατεργασμένου κόκκινου κρέατος καθημερινά αύξανε τον κίνδυνο διαβήτη κατά 51%, ενώ η κατανάλωση 100 γρ. μη κατεργασμένου κόκκινου κρέατος κάθε μέρα αύξανε τον κίνδυνο κατά 19%.
Ωστόσο ο κίνδυνος μειώθηκε όταν το κόκκινο κρέας αντικαταστάθηκε με ξηρούς καρπούς, άσπρο κρέας, γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά ή πρωτεΐνες από δημητριακά ολικής αλέσεως.
Ο επικεφαλής της έρευνας, Frank Hu, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν μεγάλη επίπτωση στην υγεία του γενικού πληθυσμού δεδομένης της αύξηση της επιδημίας διαβήτη 2 και της αυξημένης κατανάλωσης κόκκινου κρέατος παγκοσμίως. Πρόσθεσε ότι τα καλά νέα είναι ότι τέτοιοι παράγοντες κινδύνου μπορεί να εξισορροπηθούν με την αντικατάσταση του κόκκινου κρέατος από πιο υγιεινές πρωτεΐνες.
Τα στοιχεία για την έρευνα προέκυψαν από απαντήσεις σε ερωτηματολόγιο 204.000 Αμερικανίδων νοσηλευτριών και επαγγελματιών υγείας οι οποίοι παρακολουθήθηκαν για 14 έως 28 χρόνια.
Οι ερευνητές επικαιροποίησαν επίσης μια μεταανάλυση που περιελάμβανε στοιχεία ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε περισσότερους από 442.000 εθελοντές.
Σχετικά άρθρα
Το θαυματουργό δεντρολίβανο
Το δενδρολίβανο, εκτός από ένα βασικό μυρωδικό της μεσογειακής κουζίνας είναι και θαυματουργό βότανο. Λόγω των ιδιοτήτων που διαθέτει, αξίζει να το εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή
Ρίξτε το στρες και απομακρύνετε το διαβήτη
Το χρόνιο στρες, είναι ένας ακόμα σημαντικός προγνωστικός παράγοντας εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, ανεξάρτητα από άλλους παράγοντες κινδύνου, όπως αποδεικνύουν όλο και περισσότερες μελέτες. Οι στρεσσογόνες εμπειρίες και καταστάσεις μπορούν να επηρεάσουν το διαβήτη, τόσο στην εμφάνιση του όσο και την επιδείνωση του.
5 Tips που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την υπερφαγία ταυτόχρονα με τον διαβήτη σας
Γνωρίζατε πως υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα στη διατροφική διαταραχής που σχετίζεται με την υπερφαγία και τον διαβήτη; Οι…
Πάσχα, διαβήτης και… σοκολάτα!
Το Πάσχα είναι η εποχή της οικογένειας, των φίλων, του φαγητού και… – καλά το μαντέψατε – της…