Πρέπει να πάμε στην Πρόνοια, να πάρουμε βεβαίωση και να δηλώσουμε το ποσό της βεβαίωσης στο Ε1 ( ετήσια δήλωση φορολογίας εισοδήματος) στον κωδικό 659 ή 660.
Στο ποσό αυτό δεν θα υπολογιστεί φόρος εισοδήματος. Θα υπολογιστεί όμως εισφορά αλληλεγγύης. Αν ο δικαιούχος είναι ανήλικος και δηλώνεται ως προστατευόμενο τέκνο, το ποσό για να υπολογιστεί η εισφορά θα προστεθεί στο μεγαλύτερο εισόδημα του ή της συζύγου. Όπως καταλαβαίνετε το ποσό της εισφοράς που θα προκύψει εξαρτάται και από τα υπόλοιπα εισοδήματα.
Επίσης, αν προσέξατε στα προστατευόμενα τέκνα ζητάει να συμπληρώσουμε από φέτος και το ΑΜΚΑ. Έτσι θα μπορούν να ελέγξουν αν υπάρχουν επιδόματα που δεν δηλώνονται.
Related Posts
Απλοποιούνται οι διαδικασίες χορήγησης αναλώσιμων υλικών
Απλοποιούνται οι διαδικασίες χορήγησης αναλώσιμων υλικών για τους διαβητικούς και καθιερώνεται νέος τρόπος χορήγησης του αναλώσιμου υγειονομικού υλικού του διαβήτη για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ.
Αμετακίνητο το υπουργείο Υγείας στο στόχο για διπλάσια χρήση γενόσημων φαρμάκων
Κατηγορηματικά αμετακίνητος στο στόχο για αύξηση στο 50% της συνταγογράφησης γενόσημων φαρμάκων από τα δημόσια νοσοκομεία, από το σημερινό 25%, εμφανίστηκε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος στη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου.
ΣΥΝΕΔ: Μη αναστρέψιμος ο νεανικός διαβήτης
Ο Σύλλογος Νέων Ελλήνων Διαβητικών έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου εργασίας με αφορμή τις δηλώσεις του Γεν. Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτη Κοκκόρη σχετικά με το θέμα της ένταξης του ινσουλινοεξαρτώμενου διαβήτη τύπου 1 στον πίνακα των μη αναστρέψιμων παθήσεων του ΚΕΠΑ.
Διαβάστε αναλυτικά πως σε καλύπτει ο νόμος αν σε απολύσουν γιατί έχεις χρόνιο νόσημα!
Προ ολίγων ημερών διαβάσαμε για την απόλυση μιας υπαλλήλου γνωστής αλυσίδας καταστημάτων, η οποία μόλις γνωστοποίησε στους εργοδότες…