Πρέπει να πάμε στην Πρόνοια, να πάρουμε βεβαίωση και να δηλώσουμε το ποσό της βεβαίωσης στο Ε1 ( ετήσια δήλωση φορολογίας εισοδήματος) στον κωδικό 659 ή 660.
Στο ποσό αυτό δεν θα υπολογιστεί φόρος εισοδήματος. Θα υπολογιστεί όμως εισφορά αλληλεγγύης. Αν ο δικαιούχος είναι ανήλικος και δηλώνεται ως προστατευόμενο τέκνο, το ποσό για να υπολογιστεί η εισφορά θα προστεθεί στο μεγαλύτερο εισόδημα του ή της συζύγου. Όπως καταλαβαίνετε το ποσό της εισφοράς που θα προκύψει εξαρτάται και από τα υπόλοιπα εισοδήματα.
Επίσης, αν προσέξατε στα προστατευόμενα τέκνα ζητάει να συμπληρώσουμε από φέτος και το ΑΜΚΑ. Έτσι θα μπορούν να ελέγξουν αν υπάρχουν επιδόματα που δεν δηλώνονται.
Related Posts
Τον ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας ενεργοποιεί από σήμερα ο ΕΟΠΥΥ
Ο ΕΟΠΥΥ, σύμφωνα με ανακοίνωση του κάνει γνωστό ότι, στα πλαίσια της αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει προς…
Αλλαγές στις ετικέτες τροφίμων
Οι προτεινόμενες αλλαγές λαμβάνουν υπόψη την τρέχουσα γνώση για τη σχέση ανάμεσα στη διατροφή και τις χρόνιες νόσους όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα.
Γιατί δεν έβαλαν τον Σακχαρώδη Διαβήτη στις μόνιμες αναπηρίες;
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων-Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη ( Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ. ) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την απόφαση του υπουργείου Εργασίας, να μην συμπεριλάβει τον Σακχαρώδη Διαβήτη στον πίνακα των 43 μόνιμων και μη αναστρέψιμων αναπηριών.
Λουκέτο στο Εθνικό κέντρο πρόληψης Σακχαρώδους Διαβήτη! Τι θα γίνουν οι εργαζόμενοι
Η κυβέρνηση στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων αλλά και της απομάκρυνσης υπαλλήλων, αποφάσισε να βάλει λουκέτο σε διάφορους…