Τα σωστά κίνητρα που χρειάζεσαι για να κάνεις τη διατροφή, συνήθεια

Για πολλούς από εμάς η καλή διατροφή συνδέεται απόλυτα με την αλλαγή συνηθειών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Αν έχεις μπει και εσύ στη διαδικασία να αλλάξεις τον τρόπο που τρέφεσαι και θέλεις να στραφείς σε πιο θρεπτικές επιλογές, πρέπει να είσαι σίγουρος για τον λόγο που έχεις πάρει αυτή την απόφαση. Στην περίπτωση που δεν έχεις βρει το κατάλληλο κίνητρο που θα σε κινητοποιήσει, τότε είναι πιθανόν η προσπάθειά σου να μην κρατήσει για πολύ καιρό.

Τα σωστά κίνητρα είναι ικανά να σε κινητοποιήσουν και μπορούν να σε δυναμώσουν εκ νέου,  όταν οι αντοχές δεν είναι με το μέρος σου. Η σωστή διατροφή είναι γεγονός ότι απαιτεί πειθαρχία και σκληρή δουλειά. Πρέπει λοιπόν να είσαι σίγουρος για το λόγο που ξεκίνησες και να ανατρέχεις σε αυτόν όσο τακτικά το χρειάζεσαι.

Είτε λοιπόν θέλεις να τρέφεσαι πιο υγιεινά για λόγους υγείας, είτε επιθυμείς να βελτιώσεις την εμφάνιση και το συνολικό σου ευ ζην, βρες το προσωπικό σου κίνητρο, το οποίο πρέπει να έχει διάρκεια στο χρόνο και να πηγάζει από μέσα σου. Δεν πρέπει να λαμβάνεις υπόψη σου την κοινωνική πίεση των γύρω σου, καθώς οφείλεις να κάνεις το καλύτερο δυνατό για τον εαυτό σου. Τι θα σε βοηθήσει όμως να βρεις τα σωστά κίνητρα;

Θέσε μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους

Αν σιχαίνεσαι τη μαγειρική αλλά έχεις βάλει σκοπό να μαγειρεύεις υγιεινά για να χάσεις βάρος, τότε είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα αποτύχεις. Είναι προτιμότερο να θέσεις πιο ρεαλιστικούς στόχους, όπως είναι σε αυτήν την περίπτωση τα έτοιμα γεύματα για δίαιτα, και να κινηθείς με βάση αυτούς. Οι μικροί και ρεαλιστικοί στόχοι είναι αυτοί που θα σε οδηγήσουν στην επιτυχία και θα κάνουν την ουσιαστική αλλαγή. Πριν λοιπόν σκεφτείς το κίνητρό σου, δες πρακτικά τον τρόπο ζωής που ακολουθείς και προσάρμοσέ το σε αυτόν.

Ζύγισε τα θετικά και τα αρνητικά

Πριν ξεκινήσεις το ταξίδι της διατροφής, μάθε να ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής. Γράψε σε ένα ημερολόγιο μια λίστα με τα καλά και τα κακά του υγιεινού φαγητού και ανάτρεξε σε αυτήν με κάθε ευκαιρία (ή όποτε το έχεις ανάγκη). Το αίσθημα ευεξίας και ενέργειας σίγουρα θα αντισταθμίσει την απουσία του junk food και των γλυκών από το καθημερινό σου διαιτολόγιο. Μόλις καταλάβεις σε βάθος τα οφέλη που προσφέρει η ισορροπημένη διατροφή, θα σου είναι και πιο εύκολο να κινητοποιηθείς και να βρεις τα κατάλληλα κίνητρα.

Οργάνωσε την κουζίνα σου

Όποιο και να είναι το κίνητρό σου, αν η κουζίνα σου είναι γεμάτη πειρασμούς, τότε χρειάζεται μεγάλη αυτοπειθαρχία για να μπορέσεις να συγκρατηθείς. Οργάνωσε λοιπόν τη λίστα με τα ψώνια σου και φρόντισε να έχεις στο σπίτι μόνο υγιεινές επιλογές που θα σε κρατάνε χορτάτο. Στην αγορά υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές, που μπορούν να αντικαταστήσουν ένα ανθυγιεινό γεύμα και να σε γεμίσουν νοστιμιά και θρεπτικά συστατικά.

Βάλε έναν οπτικό στόχο

Πολύ συχνά η ζυγαριά παραπλανεί και ένα απλό νούμερο δεν είναι ενδεικτικό της αλλαγής που έχεις πραγματοποιήσει. Διάλεξε λοιπόν ένα ρούχο – στόχο και αξιολόγησε τη σταδιακή σου πρόοδο με βάση αυτό. Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσεις το κίνητρό σου και μπορεί ακόμα και να δημιουργήσεις καινούργια, πιο κατάλληλα για τη στιγμή στην οποία βρίσκεσαι.

Ενημερώσου από ειδικούς

Αν έχεις απορίες και πιστεύεις ακόμα τους μύθους που ακολουθούν την υγιεινή διατροφή, τότε ακόμα και να έχεις βρει κάποιο κίνητρο, σίγουρα δε θα είναι το σωστό. Συμβουλεύσου έναν επαγγελματία, ο οποίος θα απαντήσει σε όλες σου τις ερωτήσεις και θα σου δώσει την κατάλληλη κατεύθυνση, η οποία σταδιακά θα οδηγήσει στην υιοθέτηση πιο υγιεινών πρακτικών.

Στο τέλος της ημέρας, οι σωστοί λόγοι που σε κινητοποιούν για να διατηρείς μια καλή διατροφή και την καθιστούν καθημερινή συνήθεια είναι εκείνοι που πηγάζουν από την εσωτερική σου συνείδηση και επιθυμία για ευημερία. Είναι οι προσωπικοί σου στόχοι και η αγάπη για τον εαυτό σου που σε καθοδηγούν καθημερινά.

Η ισορροπημένη διατροφή δεν προσφέρει μόνο όμορφη εξωτερική εμφάνιση, αλλά έχει πολλά και σημαντικά οφέλη στην υγεία και τη συνολική ευεξία. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η συνήθεια θα γίνει μέρος της ζωής σου και θα σε βοηθήσει να την απολαμβάνεις περισσότερο. Τέλος, πρέπει πάντα να θυμάσαι ότι η υγιεινή διατροφή είναι ένδειξη αυτοφροντίδας και αποτελεί ένα ουσιαστικό δώρο που προσφέρεις στον εαυτό σου!

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
Περισσότερα

Νέα μελέτη αποδεικνύει ότι η διαλειμματική διατροφή/νηστεία δεν προσφέρει επιπλέον οφέλη για την απώλεια βάρους

Δεν υπάρχει πρόσθετο όφελος για την απώλεια βάρους από τον περιορισμό των χρόνων κατανάλωσης μεταξύ των ενηλίκων που…