Ερώτηση βουλευτών του Σύριζα προς τους υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών

Δεν δέχονται στα σχολείο παιδιά με διαβήτη, αρθρίτιδα, επιληψία παρ’ ότι οι παθήσεις δεν επηρεάζουν τη μαθησιακή τους ικανότητα.
School Kids
School Kids
Τα περιστατικά Σχολικών Μονάδων και Παιδικών Σταθμών που αρνήθηκαν να εγγράψουν παιδιά που πάσχουν από διάφορες παθήσεις (πχ Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 (ΣΔΤ1), παιδική ρευματοειδή αρθρίτιδα, παιδική επιληψία κ.α.), οι οποίες δεν επηρεάζουν τη μαθησιακή τους ικανότητα, ώστε να πρέπει να υπάρξει διαμεσολάβηση του ΚΕΔΔΥ, φέρνουν με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών έξι  βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτοβουλία της βουλευτίνας Λάρισας Ηρώς Διώτη.
Οι οποίοι διαπιστώνουν ότι τα περιστατικά «έχουν λάβει μορφή χιονοστιβάδας κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά και κατά την πρόσφατη διαδικασία εγγραφής προνηπίων σε Παιδικούς Σταθμούς».
Όπως τονίζουν οι βουλευτές, «βάσει της κείμενης νομοθεσίας, ειδικά στην εγγραφή μαθητών στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο, η άρνηση εγγραφής μαθητή που ανήκει στα όρια της σχολικής περιφέρειας συνιστά παράβαση καθήκοντος.
Μολαταύτα και φέτος έχουν υπάρξει παρόμοια περιστατικά και οι γονείς έχουν να αντιμετωπίσουν επιπρόσθετα τη μεγάλη απογοήτευση των παιδιών τους. Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο στην περίπτωση των Παιδικών Σταθμών, όπου δεν υπάρχει σαφής εικόνα για το θεσμικό πλαίσιο αποδοχής και εγγραφής των προνηπίων».
Με αφορμή τα παραπάνω, οι βουλευτές ρωτούν «εάν στοιχειοθετείται άρνηση εγγραφής παιδιών, διαγνωσμένων με παθήσεις που δεν επηρεάζουν τη μαθησιακή τους ικανότητα και τί προβλέπεται επακριβώς για την αποδοχή/εγγραφή παιδιών στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης βάσει της κείμενης νομοθεσίας και των σχετικών διευκρινιστικών εγκυκλίων, εάν τα υπουργεία έχουν συγκεκριμένη εικόνα για περιπτώσεις εκπαιδευτικών δομών που να έχουν αρνηθεί την εγγραφή μαθητή λόγω των προαναφερθεισών παθήσεων, καθώς και σε ποιές συγκεκριμένες κινήσεις θα προβούν (λ.χ. πρόσληψη βοηθητικού νοσηλευτικού προσωπικού) για τις Σχολικές Μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, ώστε να μην υπάρχει κανέναν κώλυμα στην εγγραφή/αποδοχή μαθητών πασχόντων από παθήσεις που δεν επηρεάζουν τη μαθησιακή τους ικανότητα».
πηγή: eleftheria.gr
Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα