Δίπλα στους συμπολίτες μας με σακχαρώδη διαβήτη βρίσκεται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε στο γραφείο του, ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αντώνης Χαροκόπος με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Πάτρας «Ζωή Γλυκιά».
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα και συζητήθηκαν θέματα κοινωνικής πολιτικής, όπως η συνεργασία για την πρόληψη του Σακχαρώδη Διαβήτη, η συνεργασία με την Κινητή Μονάδα Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Περιφέρειας, καθώς και η διοργάνωση δράσεων στην Αχαΐα (επισκέψεις σε σχολεία, φορείς κ.α.) με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας.
Μεταξύ άλλων, ο Αντώνης Χαροκοπος δεσμεύτηκε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα βρίσκεται στο πλευρό του Συλλόγου, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα στήριξης της Πολιτείας με σκοπό την ενημέρωση του παιδιού, της οικογένειας και του πολίτη για την πρόληψη και αντιμετώπιση του Σακχαρώδη Διαβήτη.
Πηγή: pde.gov.gr
Σχετικά άρθρα
Ποδηλατοδρομία για το Διαβήτη αύριο στη Γλυφάδα!
Η Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία, στο πλαίσιο της φετινής εκστρατείας για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη (World Diabetes…
Εκπαιδευτικά Μαθήματα για το Σακχαρώδη Διαβήτη από τη "Ζωή Γλυκιά Πάτρας"!
Αναδημοσιεύουμε την πολύ ευχάριστη είδηση, από το Σύλλογο Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη, “Ζωή Γλυκιά” της Πάτρας! Σήμερα, Πέμπτη…
Επιστήμονες του Χάρβαρντ ανέπτυξαν μια επαναστατική νέα πολλά υποσχόμενη θεραπεία για τον διαβήτη
Η θεραπεία είναι ακόμα σε στάδιο δοκιμών αλλά τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά
Τσιρότο ινσουλίνης – Τέλος οι ενέσεις για τους διαβητικούς
Το «έξυπνο τσιρότο» ινσουλίνης δημιούργησαν επιστήμονες στις ΗΠΑ, το οποίο χορηγεί αυτόματα την αναγκαία δόση ινσουλίνης στους διαβητικούς.