Το πλούσιο σε πρωτεϊνη πρωινό βοηθά στη διαχείριση του διαβήτη τύπου 2

Το πλούσιο σε πρωτεϊνη πρωινό βοηθά στη διαχείριση του διαβήτη τύπου 2 - Glykouli.Gr

Η λήψη μεγαλύτερης ποσότητας πρωτεϊνης στο πρωινό γεύμα πιθανόν συμβάλλει στη μείωση των απότομων μεταβολών των τιμών της γλυκόζης αίματος για τους ανθρώπους που νοσούν από διαβήτη τύπου 2, προτείνει μια νέα μελέτη.
Η μελέτη, που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Μισσούρι, παρακολούθησε τα επίπεδα της γλυκόζης, της ινσουλίνης και των ορμονών σε άτομα με διαβήτη τύπου 2, μετά τα πρωινά και το μεσημεριανό τους γεύμα.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες: στην πρώτη ομάδα τα άτομα έτρωγαν πρωινό γεύμα πλούσιο σε πρωτεϊνη, ενώ στη δεύτερη, το πρωινό τους ήταν πλούσιο σε υδατάνθρακες. Το μεσημεριανό γεύμα ήταν και για τις δύο ομάδες ισορροπημένο σε σχέση με την περιεκτικότητά του σε πρωτεϊνες και υδατάνθρακες.
Η πρώτη ομάδα εμφάνιζε χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης αίματος μετά το γεύμα, και ελαφρώς υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης –κάτι που δείχνει πως ο οργανισμός τους ρύθμιζε κατάλληλα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους.
Οι ερευνητές, λοιπόν, προτείνουν στα άτομα με διαβήτη τύπου 2 να προσλαμβάνουν αρκετές πρωτεϊνες στο πρωινό γεύμα, χωρίς βέβαια να υπερβάλλουν στην ποσότητα: 25 με 30 γραμμάρια πρωτεϊνης είναι αρκετά για να μειώσουν τις πιθανότητες απότομων μεταβολών στα σάκχαρα μέσα στην ημέρα.
«Ξέρουμε πως το τι τρώμε καθώς και το πότε το τρώμε κάνει τη διαφορά, καθώς και πως αν παραλείπεται το πρωινό γεύμα υπάρχουν μεγαλύτερες μεταβολές στα επίπεδα της γλυκόζης κατά το μεσημεριανό γεύμα», λέει ο Jill Kanaley, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Μισούρι, στο Τμήμα Φυσιολογίας, Διατροφής & Άσκησης.
«Το πρώτο γεύμα της μέρας είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη γλυκαιμική διαχείριση στα επόμενα γεύματα».
«Είναι, ωστόσο, σημαντικό οι άνθρωποι με διαβήτη τύπου 2 να καταλάβουν πως η κάθε τροφή τους επηρεάζει διαφορετικά, και να κατανοήσουν πώς ανταποκρίνονται στο κάθε γεύμα, μετρώντας με συνέπεια τα επίπεδα της γλυκόζης τους.»
Πηγή: diabetes.co.uk

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
eat-a-high-fibre-diet
Περισσότερα

Φυτικές ίνες και προστασία ενάντια στο Σακχαρώδη Διαβήτη

Η δράση τους αφορά κυρίως την επιβράδυνση της πέψης και απορρόφησης των υδατανθράκων του γεύματος εμποδίζοντας έτσι την απότομη αύξηση του σακχάρου του αίματος και κρατώντας σταθερά τα επίπεδα του για περισσότερη ώρα.

bio
Περισσότερα

Τι προσέχουμε όταν αγοράζουμε βιολογικά προϊόντα

Τα βιολογικά προϊόντα καθημερινά αποδεικνύεται πως δεν αποτελούν μόδα, αλλά πραγματικά τρόπο ζωής !!! Πως μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι ότι το προϊόν που αγοράζουμε είναι βιολογικό;