Διαβήτης: Tips για να να αντιμετωπίσετε τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού

ζεστές μέρες διαβήτη

Η θερμοκρασία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ιδιαίτερα στη χώρα μας, είναι αρκετά υψηλή για τον μέσο άνθρωπο. Αν λάβουμε υπόψιν μας πως 1 στους 10 νοσεί με διαβήτη, οι ιδιαίτερες προφυλάξεις κρίνονται απαραίτητες.

Οι άνθρωποι με χρόνιες νόσους, όπως ο διαβήτης, και οι άνθρωποι που παίρνουν ειδική φαρμακευτική αγωγή (όπως πχ για καρδιακές παθήσεις) έχουν αυξημένο κίνδυνο να αντιμετωπίσουν δυσκολίες με τη ζέστη, ακόμα και αν δεν το συνειδητοποιούν.
Ακολουθείστε τα ακόλουθα tips για να απολαύσετε πιο ξέγνοιαστα την καλοκαιρινή περίοδο:
Να παραμένετε ενυδατωμένοι. Η αφυδάτωση, ή αλλιώς η απώλεια των υγρών του σώματος, είναι κάτι που μπορεί να συμβεί κατά τις καλοκαιρινές μέρες, είτε έχετε διαβήτη, είτε όχι. Αν έχετε διαβήτη, η αφυδάτωση μπορεί επίσης να συμβεί όταν το σάκχαρό σας δεν είναι υπό έλεγχο. Όταν η γλυκόζη στο αίμα αυξάνεται, μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική ούρηση. Πίνετε πολλά υγρά χωρίς καφεΐνη, όπως για παράδειγμα νερό, τσάι και λεμονάδα. Περιορίστε το αλκοόλ.
Προσέξτε τις ενδείξεις εξάντλησης, ιδιαίτερα αν εργάζεστε σε εξωτερικό περιβάλλον. Οι άνθρωποι με διαβήτη και χρόνιες παθήσεις είναι πιο επιρρεπείς στην υπερθέρμανση. Τα συμπτώματα συμπεριλαμβάνουν: ζάλη ή αίσθηση λιποθυμίας, υπερβολική εφίδρωση, κράμπες μυών, πονοκεφάλους, αυξημένους καρδιακούς παλμούς και ναυτία. Αν νιώσετε κάτι από τα παραπάνω, μετακινηθείτε σε ένα πιο δροσερό περιβάλλον, πίνετε υγρά και, αν χρειάζεται, ζητείστε ιατρική βοήθεια.
Ασκηθείτε σε  δροσερά μέρη, όπως πχ σ ένα γυμναστήριο με air condition, ή νωρίς το πρωί ή το βραδάκι, όταν οι θερμοκρασίες είναι πιο μετριασμένες.
Ελέγχετε το σάκχαρό σας τουλάχιστον 4 φορές τη μέρα, και ακόμα συχνότερα αν δεν αισθάνεστε καλά. Να θυμάστε πως η ζέστη μπορεί να προκαλέσει σκαμπανεβάσματα στο σάκχαρο. Να έχετε πάντα μαζί σας νερό και σνακς.
Φυλάξτε τον μετρητή, τις ταινίες και την ινσουλίνη σε κάποιο δροσερό μέρος. Μην τα εκθέτετε σε ακραίες θερμοκρασίες, όπως πχ στην κατάψυξη, στο ηλιακό φως ή στο αυτοκίνητο.
Έξτρα tips για χρήστες αντλίας:
Η υπερβολική εφίδρωση μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα όταν ο καιρός είναι ζεστός ή όταν κάνετε έντονη δραστηριότητα, διότι μπορεί να χαλαρώσει το μέρος της συσκευής που συνδέεται με το σώμα σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αποσμητικό σε spray στην συγκεκριμένη περιοχή.
Η αντλία χρειάζεται προστασία από τη ζέστη. Αν σκοπεύετε να περάσετε ώρα κάτω από τον ήλιο, καλύψτε την αντλία με μια πετσέτα για να την προστατεύσετε από την υπερβολική έκθεση. Μια άλλη λύση είναι να την αποσυνδέσετε για διάστημα έως μία ώρα.
Για οτιδήποτε συμβεί, μη διστάσετε να έρθετε σε επαφή με τον γιατρό σας!
GlykouliGr
Πηγή: http://www.joslin.org/

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
Περισσότερα

Brain coach – πώς να προπονήσεις το μυαλό σου και να αναβαθμίσεις τη σκέψη και την καθημερινότητά σου

Το βιβλίο «Brain Coach – Ακονίστε το μυαλό σας: Ενισχύστε τις νοητικές σας ικανότητες σε 40 μέρες» του Gareth Moore έχει όλα όσα θες για να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλό σου
Συμμετοχή σε έρευνα σχετικά με τις «Απόψεις γονέων παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1(ΣΔτ1) σχετικά με τη φροντίδα και ασφάλεια στο σχολικό περιβάλλον».
Περισσότερα

Συμμετοχή σε έρευνα σχετικά με τη φροντίδα και την ασφάλεια στο σχολικό περιβάλλον.

Η Παναγιώτα Μπεγνή, νοσηλεύτρια στο Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό της Κοινοτικής Νοσηλευτικής και Νοσηλευτικής…