Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες ενώ περπατάς

Αυξάνοντας την καύση λίπους και θερμίδων με cardio tricks που θα κάνουν όλη τη διαφορά
Αυξάνοντας την καύση λίπους και θερμίδων με cardio tricks που θα κάνουν όλη τη διαφορά

Μπορεί το περπάτημα να θεωρείται η πλέον ήπια μορφή άσκησης, όμως αν το κάνεις σωστά και με έξυπνο τρόπο, μπορείς χωρίς αμφιβολία να κάψεις αρκετές θερμίδες και λίπος, διατηρώντας τη φυσική σου κατάσταση και το σώμα σου στα καλύτερά του. Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις για μάξιμουμ επίδοση και μεγάλες καύσεις.

Κάνε βόλτες σε περιοχές με κλίση στο έδαφος

Ένας τρόπος για να αυξήσεις τη δυσκολία του περπατήματός σου και να κάψεις περισσότερες θερμίδες είναι να αυξήσεις την κλίση στο έδαφος όπου και περπατάς. Περπατώντας σε ανηφόρα, αναγκάζεις το σώμα σου να δουλέψει σκληρότερα, επιστρατεύοντας περισσότερους μύες γύρω από τους γοφούς και τα πόδια. Βρες λοιπόν το κατάλληλο σημείο στην γειτονιά σου και αν η έκταση είναι μικρή, απλά επανάλαβε πολλές φορές πάνω-κάτω.

Άλλαζε ρυθμό

Εκτός από την αύξηση της κλίσης και την ανάβαση, ένας άλλος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες και λίπος όταν περπατάς είναι να αυξήσεις την ταχύτητά σου. Ξεκίνα χαλαρά και αύξανε σταδιακά ρυθμό, επιλέγοντας ένα πιο δυναμικό περπάτημα. Χαμήλωσε την ένταση αν νιώθεις ότι κουράζεσαι πολύ. Στην επόμενη βόλτα σου προκάλεσε τον εαυτό σου να πάει λίγο πιο γρήγορα και σταδιακά επιχείρησε τις εναλλαγές του ρυθμού σου με σύντομα διαστήματα γρήγορου βάδην.

Κάνε ενδιάμεσα ασκήσεις ποδιών με το βάρος του σώματος

Κατά τη διάρκεια της βόλτας σου, μπορείς να κάνεις τα πόδια σου να δουλέψουν πιο σκληρά ενσωματώνοντας μερικές ασκήσεις στις οποίες θα εκμεταλλευτείς το σωματικό σου βάρος.

Squats με σωματικό βάρος (x15 επαναλήψεις)

Κράτησε τον κορμό σου σε όρθια στάση και τον πυρήνα σφιχτό και κάθισε αναπαυτικά στις φτέρνες και τους γοφούς σου μέχρι να είναι παράλληλα με το έδαφος. Στη συνέχεια, γύρισε στην αρχική σου θέση, τεντώνοντας τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους σου.

High Knees (x10 επαναλήψεις για κάθε πόδι)

Διατηρώντας τον κορμό σου όρθιο και τον πυρήνα σου σφιχτό, άρχισε να βαδίζεις σηκώνοντας τα γόνατά σου μπροστά πάνω από τους γοφούς και πάλι πίσω.

Total
1
Shares
Σχετικά άρθρα
Η άσκηση μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη - Glykouli.Gr
Περισσότερα

Η άσκηση μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη

Πολλές μελέτες έχουν δείξει την επίδραση της άσκησης στη πρόληψη του Σακχαρώδους Διαβήτη στα άτομα που έχουν αντίσταση στην ινσουλίνη, αλλά πολύ αποτελεσματικότερος είναι ο συνδυασμός άσκησης και σωστής διατροφής.

arnold
Περισσότερα

Σωματική άσκηση και έλεγχος του βάρους

Θα θέλατε να είστε σωματικά πιο δραστήριοι, αλλά δεν είστε σίγουροι/ες αν μπορείτε να το κάνετε; Αν είστε πολύ...large άτομο, υπάρχουν τρόποι να είστε σωματικά δραστήριοι και μπορείτε να διασκεδάζετε και να νιώθετε καλά όταν ασκείστε!

Περισσότερα

Πώς μπορείτε να θεραπεύσετε ασθένειες και συμπτώματα που σας βασανίζουν με την Οστεοπαθητική και την Χειροπρακτική

Πολλοί λένε ότι είναι κάποια νέα “μόδα” στο χώρο της ιατρικής και της εναλλακτικής θεραπείας. Αντιθέτως, πρόκειται για…