Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση σε e-ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ και ΔΥΠΑ

ΕΦΚΑ

Σύμφωνα με την απόφαση ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/56/οικ.6551/2023 του Υπ. Εσωτερικών, η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού.

Η ισχύς της απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β’ 2545/18-04-2023).

Αναλυτικά η απόφαση:

ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/56/οικ.6551/2023 Εξυπηρέτηση ΕΦΚΑ ΔΥΠΑ

Καθορισμός τρόπου εξυπηρέτησης του κοινού στις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ)

Αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/56/οικ.6551/2023

(ΦΕΚ Β’ 2545/18-04-2023)

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Την παρ. 6Α του άρθρου 1 της από 29 Δεκεμβρίου 1980 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 299), περί του χρόνου εργασίας, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 1157/1981 (Α’ 126), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 64 του ν. 5003/2022 (Α’ 230),

2. το π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 2),

3. το π.δ. 81/2019 (Α’119) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων»,

4. το π.δ. 84/2019 (Α’123) «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων»,

5. το π.δ. 133/2017 (Α’ 161) «Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης»,

6. το άρθρο 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α’ 98), το οποίο διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133),

7. την υπό στοιχεία ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692/27.6.2006 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.» (Β’ 769),

8. την υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/44/6851/31-5-2022, (Β’ 2995) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Καθορισμός ωρών εισόδου κοινού στις Υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- ΕΦΚΑ)»,

9. το υπ’ αρ. 33506/29.3.2023 έγγραφο του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με το οποίο ζητείται η εξυπηρέτηση των πολιτών στις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) να γίνεται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού, δεδομένου ότι αυτός ο τρόπος συναλλαγής με το κοινό είναι ο πλέον ενδεδειγμένος για τις κοινωνικές ομάδες που είναι αποδέκτες των υπηρεσιών αυτών των νομικών προσώπων που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων,

10. το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, δεδομένου ότι ο τρόπος αυτός εξυπηρέτησης του κοινού εφαρμόστηκε ήδη στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση διασποράς της πανδημίας COVID-19 και οι σχετικές δαπάνες έχουν ήδη προβλεφθεί,

αποφασίζουμε:

1. Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού.

2. Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 12 Απριλίου 2023

Ο Υπουργός
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα