Τα υποκατάστατα γευμάτων βοηθούν στο χάσιμο βάρους;

υποκατάστατα γευμάτων

Κυκλοφορούν αρκετά υποκατάστατα γεύματος στην αγορά. Είναι αλήθεια όμως ότι μπορούν να μας βοηθήσουν στην απώλεια κιλών;

Όλοι γνωρίζουμε ότι το χάσιμο βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό σημαίνει ότι συνεχώς προωθούνται νέα προϊόντα που υπόσχονται να κάνουν αυτή την διαδικασία ευκολότερη. Ένα από αυτά τα προϊόντα είναι τα υποκατάστατα γεύματος, συνήθως στην μορφή shake.
Στη θεωρία, αντικαθιστούμε ένα ή δύο γεύματα την ημέρα με ένα shake, για να μειώσουμε τις πιθανότητες να φάμε περισσότερο από ό,τι πρέπει. Μπορεί να είναι μεγάλη βοήθεια για τους ανθρώπους που δεν προλαβαίνουν ή δεν ξέρουν πώς να μαγειρέψουν. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά εύκολα στη χρήση, μιας και τα περισσότερα κυκλοφορούν σε μορφή σκόνης. Πάντως, ενώ περιέχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν πρέπει να βασίσουμε τη διατροφή μας πάνω τους.
Για να χάσουμε κιλά, πρέπει να τρώμε έξυπνα και υγιεινά, και πρέπει να προσέχουμε το μέγεθος των μερίδων μας. Περιέχουν μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών, ώστε να μας βοηθούν να νιώθουμε χορτασμένοι για αρκετή ώρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως σε κάποιο σημείο δεν θα πεινάσουμε—ειδικά αν έχουμε σαν στόχο να χάσουμε κιλά και ακολουθούμε διατροφή με περιορισμένες θερμίδες.
Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι τα shake αυτά μπορούν να είναι αποτελεσματικά στον αγώνα εναντίον των περιττών κιλών, αν τα χρησιμοποιούμε με τον σωστό τρόπο. Ειδικά αν στην προσπάθειά σας έχετε την βοήθεια ενός διαιτολόγου.
Μπορείτε να προμηθευθείτε αυτά τα υποκατάστατα γευμάτων στα φαρμακεία αλλά και σε μαγαζιά με είδη υγιεινής διατροφής. Για να θεωρείται υποκατάστατο πλήρους γεύματος, πρέπει να συνδυάζει 16 βιταμίνες και μέταλλα. Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες, καθώς υπάρχουν μάρκες που είναι φορτωμένες με περιττή ζάχαρη και θερμίδες, που σίγουρα είναι σύμμαχοί σας.
Το πρόβλημα με το να αντικαθιστούμε τα περισσότερά μας γεύματα με τέτοια υποκατάστατα βρίσκεται στο ότι δεν μαθαίνουμε να τρώμε έξυπνα και να προγραμματίζουμε τα γεύματά μας, ώστε να μπορούμε να διατηρήσουμε τα ιδανικά μας κιλά μετά, χωρίς να τα ξανακερδίσουμε. Επιπλέον, αυτά τα υποκατάστατα δεν περιέχουν αρκετές φυτικές ίνες, όπως και φυτοχημικά, πολύτιμες ουσίες που λαμβάνουμε από τα φρούτα και τα λαχανικά.
Τέλος, μία από τις ενστάσεις που υπάρχουν είναι πως αν βασίσουμε τη διατροφή μας σε αυτά τα shakes, χάνουμε την κοινωνική (αλλά και την γευστική) πλευρά του φαγητού. Και αυτό, εκτός από δυσάρεστο, μπορεί να είναι ακόμα ένας λόγος να ξανακυλήσουμε σε διατροφικά λάθη.
Πηγή: http://www.iatronet.gr

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
Η άσκηση μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη - Glykouli.Gr
Περισσότερα

Η άσκηση μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη

Πολλές μελέτες έχουν δείξει την επίδραση της άσκησης στη πρόληψη του Σακχαρώδους Διαβήτη στα άτομα που έχουν αντίσταση στην ινσουλίνη, αλλά πολύ αποτελεσματικότερος είναι ο συνδυασμός άσκησης και σωστής διατροφής.

soja
Περισσότερα

Πως επηρεάζει η σόγια τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη

Η σόγια είναι ένα τρόφιμο που συμβάλει σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. και αρκετές μελέτες αποδίδουν ευεργετικές ιδιότητες όσον αφορά την αποτροπή της εμφάνισης και των συμπτωμάτων που συνδέονται με τον διαβήτη τύπου 2.

Ο χυμός κράνμπερι ρίχνει πίεση, τριγλυκερίδια και ζάχαρο! - Glykouli.Gr
Περισσότερα

Ο χυμός κράνμπερι ρίχνει πίεση, τριγλυκερίδια και ζάχαρο!

Δύο ποτήρια χυμός κράνμπερι την ημέρα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο εκδηλώσεως εμφράγματος, εγκεφαλικού και διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη -χάρη στις πολυφαινόλες του!
diav-paidi
Περισσότερα

Η δίαιτα του διαβητικού

Ο διαβήτης και η ρύθμιση του σακχάρου εκλαμβάνεται από τους περισσότερους ως κάτι που τους αποκλείει από τη γαστρονομική απόλαυση. Κι όμως αυτό είναι μια τελείως λανθασμένη άποψη.