10 συμβουλές για μείωση του στρες στους ανθρώπους με διαβήτη 10 συμβουλές για μείωση του στρες στους ανθρώπους με διαβήτη
Οι συμβουλές που θα διαβάσετε παρακάτω είναι αποτέλεσμα της έρευνας Diabetes and Mindfulness (DiaMIND). Η έρευνα καταλήγει πως η προσήλωση και η συνειδητότητα στο... 10 συμβουλές για μείωση του στρες στους ανθρώπους με διαβήτη

Οι συμβουλές που θα διαβάσετε παρακάτω είναι αποτέλεσμα της έρευνας Diabetes and Mindfulness (DiaMIND). Η έρευνα καταλήγει πως η προσήλωση και η συνειδητότητα στο παρόν χωρίς κριτική, ρίχνει τα επίπεδα του στρες στους ανθρώπους με διαβήτη.

Ακολουθούν μερικές προτάσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε και να δείτε και να διαπιστώσετε μόνοι σας τα αποτελέσματα:

1. Φάτε μια σταφίδα, αργά και με απόλυτη συνείδηση, παρατηρώντας όλες σας τις αισθήσεις. Σκεφτείτε τις διαφορές που υπάρχουν όταν τρώτε με αυτόν τον τρόπο σε σχέση με τον τρόπο που τρώτε συνήθως.

2. Κάντε ένα “σκανάρισμα” του σώματός σας. Συγκεντρωθείτε στις σωματικές αισθήσεις που υπάρχουν στα διάφορα μέρη του σώματός σας. Φέρτε την προσοχή σας πίσω στις αισθήσεις όταν το μυαλό σας φεύγει, χωρίς να απογοητεύεστε.

3. Κάντε ένα πράγμα συνειδητά. Κάντε μια καθημερινή δραστηριότητα, όπως για παράδειγμα πλύνετε τα πιάτα ή βουρτσίστε τα δόντια σας, με συνειδητότητα.

4. Καταναλώστε ένα γεύμα με συνείδηση. Αφιερώστε ένα από τα γεύματα της ημέρας για να εξασκήσετε την συνειδητότητά σας.

5. Εξετάστε τις αντιλήψεις σας. Σκεφτείτε με ποιο τρόπο τα συναισθήματά μας δεν προκαλούνται από τα γεγονότα, αλλά από την αντίληψή μας για τα γεγονότα.

6. Διαλογιστείτε όσο κάθεστε. Επικεντρώστε την προσοχή σας στην αναπνοή. Αν το μυαλό σας κάνει βόλτες, προσπαθήστε σιγά σιγά να το επαναφέρετε στην εισπνοή και την εκπνοή.

7. Εξασκείστε τον “χώρο αναπνοής τριών λεπτών”. Αποτελείται από τρία μέρη. Φέρτε την προσοχή σας στις εμπειρίες της στιγμής, έπειτα στην αναπνοή και μετά στο σώμα σας. Κάντε αυτή την άσκηση όταν έρχεστε αντιμέτωποι με δυσάρεστα γεγονότα.

8.Ακούστε και παρατηρείστε. Δείτε και ακούστε για λίγα λεπτά, χωρίς να κρίνετε.

9. Περπατήστε με συνειδητότητα. Κινηθείτε αργά ενώ συγκεντρώνεστε στην αναπνοή σας. Εκπνεύστε αργά σε τέσσερις χρόνους και εκπνεύστε σε άλλους τέσσερις. Παρατηρήστε το περιβάλλον γύρω σας.

10. Σημειώστε τα προειδοποιητικά σημάδια του συναισθηματικού στρες. Να έχετε σε εγρήγορση τη συνείδησή σας για να τα αντιληφθείτε όταν συμβούν.

GlykouliGr

Shares
Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares