Η Dexcom και η LovedBy ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους Η Dexcom και η LovedBy ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους
Η Dexcom και η LovedBy ανακοίνωσαν πρόσφατα τη συνεργασία τους που στοχεύει στη βελτίωση της διαχείρισης του διαβήτη από εφήβους. Η Dexcom παράγει πρωτοποριακά... Η Dexcom και η LovedBy ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους

Η Dexcom και η LovedBy ανακοίνωσαν πρόσφατα τη συνεργασία τους που στοχεύει στη βελτίωση της διαχείρισης του διαβήτη από εφήβους.

Η Dexcom παράγει πρωτοποριακά συστήματα παρακολούθησης της γλυκόζης που μπορούν να φορεθούν και επιτρέπουν τη συνεχή παρακολούθηση ων επιπέδων της γλυκόζης με τη μορφή ενός μικρού επιθέματος στο χέρι. Το επίθεμα μεταδίδει τα δεδομένα αυτά σε πραγματικό χρόνο, σε μια εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο του χρήστη.

Περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι σε όλο τον κόσμο, πάσχουν από διαβήτη τύπου 1. Η διαχείριση του διαβήτη στους εφήβους είναι διαφορετική από αυτήν των ενηλίκων και συστήνεται να ελέγχουν το σάκχαρό τους τουλάχιστον τέσσερις φορές την ημέρα.

Οι συσκευές της Dexcom στοχεύουν στην εύκολη και διακριτική διαχείριση του διαβήτη και η LovedBy μετατρέπει τα δεδομένα των μετρήσεων σε σποτάκια 30 δευτερολέπτων, βοηθώντας τα νεαρότερα παιδιά να αφομοιώσουν τις πληροφορίες. Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται εδώ και καιρό με σκοπό την βοήθεια των εφήβων με διαβήτη τύπου 1, παρέχοντάς τους εξατομικευμένο εκπαιδευτικό υλικό.

Η LovedBy ειδικεύεται στην ανάλυση της συμπεριφοράς της νέας γενιάς, της αποκαλούμενης GenZ, και δημιουργεί ομάδες εργασίaς που αποτελούνται από συμπεριφοριολόγους, νευρολόγους, συμβούλους και ειδικούς στον τομέα της πληροφορικής, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποκτήσουν καλές συνήθειες και να κάνουν αλλαγές που θα βελτιώσουν την υγεία και την καλή τους φυσική κατάσταση.

Ο Matt Farrar, διευθύντής της LovedBy σχολίασε ότι:

«Η Dexcom, εδώ και δύο χρόνια, υποστηρίζει τον στόχο μας, που είναι να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή εκατομμυρίων εφήβων. Συνεργαζόμαστε καλά, γιατί παίρνουμε τα καταπληκτικά δεδομένα πραγματικού χρόνου σχετικά με τη γλυκόζη και τους δίνουμε ανθρώπινο πρόσωπο: τa μετατρέπουμε σε σποτάκια ώστε το κοινό μας να μπορεί να τα καταλάβει και να τα επεξεργαστεί. Ετοιμαζόμαστε να πραγματοποιήσουμε κλινικές δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς και να χαράξουμε μακροπρόθεσμη στρατηγική και κοινό μάρκετινγκ απευθυνόμενοι στην Γενιά Ζ.»

Ο Erik Biokman, γενικός διευθυντής της Dexcom είπε:

«Χαιρόμαστε πολύ που θα συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την ομάδα της Lovedby που βοηθά την Dexcom να φέρει την αποτελεσματική διαχείριση του διαβήτη σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους μέσω της ειδίκευσής της στην γενιά Ζ».

Πηγή: pharmatimes.com

Shares
Αποδοχή
Η ιστοσελίδα glykouli.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Shares