Πώς να κάνετε το ρύζι πιο φιλικό στον διαβήτη;

Διατροφολόγοι εξηγούν τα οφέλη της αποθήκευσης του ρυζιού στο ψυγείο για μια μέρα και την κατανάλωση του μετά
Πώς να κάνετε το ρύζι πιο φιλικό στον διαβήτη;

Θέλετε να μειώσετε τον γλυκαιμικό δείκτη του ρυζιού σας για να το κάνετε πιο φιλικό για τον διαβήτη; Μαγειρέψτε το ρύζι, βάλτε το στο ψυγείο και καταναλώστε το την επόμενη μέρα για καλύτερο έλεγχο της γλυκόζης. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται απίστευτο στην αρχή, πολλές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η ψύξη τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, όπως το ρύζι και η πατάτα, θα μπορούσε να μετατρέψει το εύπεπτο άμυλο σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο είναι πιο υγιεινό για το σώμα σας και βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Η κατανάλωση ρυζιού που υποβάλλεται στη διαδικασία ψύξης οδηγεί σε χαμηλότερη αύξηση της μεταγευματικής γλυκόζης στο αίμα σε άτομα με διαβήτη τύπου 1, λέει μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutrition and Diabetes. «Η ψύξη του ρυζιού μετά το μαγείρεμα προκαλεί ανάδρομη αποικοδόμηση του αμύλου, το οποίο γίνεται μη απορροφήσιμο προϊόν στον ανθρώπινο πεπτικό σωλήνα», σημείωσε περαιτέρω η μελέτη.

Διατροφολόγοι εξηγουν τα οφέλη της αποθήκευσης του ρυζιού στο ψυγείο για μια μέρα και την κατανάλωση του μετά. Σε ένα βίντεο απλοποίησαν τις παρατηρήσεις πολλών κλινικών μελετών και εξήγησαν λεπτομερώς τι συμβαίνει με τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας όταν το ρύζι βρίσκεται στο ψυγείο για 24 ώρες και στη συνέχεια καταναλώνεται.

Αρκετές κλινικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η ψύξη του μαγειρεμένου αμύλου προκαλεί μια διαδικασία γνωστή ως αναδρομική αποικοδόμηση αμύλου που το μετατρέπει σε ανθεκτικό άμυλο. Όταν κάποιος τρώει τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, όπως μαγειρεμένο ρύζι ή πατάτα αφού το βάλει στο ψυγείο για 24 ώρες, το εύπεπτο άμυλο μετατρέπεται σε ανθεκτικό άμυλο.

Το εύπεπτο άμυλο είναι αυτό που το σώμα σας διασπά και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας αυξάνονται. Το ανθεκτικό άμυλο είναι αυτό που το σώμα σας δεν μπορεί να διασπάσει. Τώρα το ανθεκτικό άμυλο δεν είναι κακό για εσάς. Είναι στην πραγματικότητα αυτό που είναι γνωστό ως πρεβιοτικό επειδή τρέφει τη χλωρίδα του εντέρου. Άρα, είναι υπέροχο για όλους. Δεν ανεβάζει το σάκχαρο στο αίμα, αλλά τροφοδοτεί το υγιές μικροβίωμα του εντέρου.

Έτσι, οι διαβητικοί μπορούν να ακολουθήσουν αυτό το απλό hack για να κάνουν το ρύζι πιο φιλικό για τον διαβήτη.

Total
45
Shares
Σχετικά άρθρα