Μπράβο στην κοινότητα των ατόμων με διαβήτη που ανάγκασαν beach bar να ζητήσει συγνώμη για την συμπεριφορά του!

Μπράβο στην κοινότητα των ατόμων με διαβήτη που ανάγκασαν beach bar να ζητήσει συγνώμη για την συμπεριφορά του!
Μπράβο στην κοινότητα των ατόμων με διαβήτη που ανάγκασαν beach bar να ζητήσει συγνώμη για την συμπεριφορά του!

Είναι μερικά περιστατικά που σου υπενθυμίζουν την αξία της κοινότητας. Την αξία του να έχεις ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν για να σε υπερασπιστούν όταν ο κόσμος υποτιμά τη σοβαρότητα αυτού που αντιμετωπίζεις.
Ένα τέτοιο περιστατικό συνέβη το περασμένο ΣΚ σε γνωστό beach bar στην παραλία της Νέας Φλογητάς Χαλκιδικής.
Οι λεπτομέριες δεν είναι γνωστές, αλλά από τα σχόλια σε αναρτήσεις του facebook αντιλαμβανόμαστε ότι μια μητέρα πήγε το κοριτσάκι της που πάσχει από διαβήτη στην παραλία του beach bar και αναγκάστηκε να του δώσει χυμό από την τσάντα της όταν το κοριτσάκι παρουσίασε υπογλυκαιμία.
Το προσωπικό του beach bar φαίνεται πως αντιλήφθηκε ότι η μητέρα δεν είχε αγοράσει το χυμό από το μαγαζί και της έκανε παρατήρηση την ώρα που αντιμετώπιζε την υπογλυκαιμία του παιδιού της.
Η αντίδραση της κοινότητας στο facebook ήταν τόσο σφοδρή και άμεση, που το μαγαζί αναγκάστηκε να δημοσιεύσει σχετική ανάρτηση.
Η αρχική ανάρτηση του beach bar
 
Η διοίκηση του μαγαζιού προσπάθησε να δικαιολογήσει το γεγονός επικαλούμενη φορολογικούς λόγους, όμως και πάλι η κοινότητα «βούλιαξε» το ποστ με σχόλια.
Β.Μ. «Φορολογικοί λόγοι! Δε θυμάμαι να πήρα ποτέ απόδειξη από εσάς!»
Μ.Χ. «Πριν 17 χρόνια που δούλευα στο μαγαζί, οι μισοί δουλεύαμε μαύρα!»
Σ.Ζ. «Ξεκινάμε από την απαράδεκτη στάση της σερβιτόρας και τον τσαμπουκά που πούλησε στην μητέρα. Εσύ βρε ιδιοκτήτη τόσο γυφτουλας είσαι για ένα χυμό και άσε τα παραμυθάκια περί εφορίας γιατί αν ήθελες να βοηθήσεις την γυναίκα υπάρχει ένα μαγικό κουμπάκι στην ταμειακή σου που είναι το αυτοπαραδοσης. Ναι αυτό το κουμπάκι που πρέπει να βαράς για τον δικό σου τον καφέ. Για τον καφέ των υπαλλήλων σου. Και για τα κεράσματα σου. Άσε λοιπόν τις σαχλαμάρες και τις μπούρδες περί εφορίας γιατί όλοι ξέρουμε τι παίζει και απλά το κάνεις χειρότερο. Ζητά συγνώμη από την γυναίκα και την κοινότητα των διαβητικών για την συμπεριφορά σου γιατί δεν σε βλέπω να βγάζεις σεζόν».
Ρ.Ν.Μ. «Δυστυχώς η επιχείρηση εκετεθηκε ανεπανόρθωτα από μόνη της. Από φορολογικά δεν ξέρω. Από διαβήτη όμως ξέρω. Γνωρίζετε τι σημαίνει 1 χρόνο αυπνος σαν γονιός για να μην πάθει υπογλυκαιμια το μωρό το βράδυ? Θεωρώ πως όχι!!!Προσωπικά αν ερχόταν ο οποίσδηποτε να μου πει γιατί έδωσα χυμό στο παιδί μου που δεν προμηθεύτηκα από το κατάστημα του πιστέψτε με θα μετρούσε ακόμη τα δόντια του. Αφού φτάσαμε στο σημείο να εξισωνουμε 2 ευρώ με την υγεία ενός διαβητικού παιδιού τότε μπράβο μας. Οι ίδιοι που χρεώνουν τον πελάτη σεζον 10 ευρώ την ανάσα και δεν κόβουν απόδειξη τολμούν να μιλούν για φορολογία».
Γ.Γ. «Ντροπη και αισχος..μονο αηδία μου προκαλεί το κατά τα άλλα απολογητικό ποστ».
Σ.Α. «Α, να σας ενημερώσουμε για να το γνωρίζετε την επόμενη φορά: ο χυμός είναι για τον διαβητικό ειδικό σκεύασμα αφού του σώζει τη ζωή. Αυτά, ενημερωθείτε κι ακούτε αυτα που σας εξηγούν οι άνθρωποι όταν κινδυνεύει ζωή τους».
Τα σχόλια μάλιστα ήταν τόσο πολλά, που το μαγαζί αναγκάστηκε να τα κλείσει.
Βλέποντας ότι η κοινότητα δε «μάσησε», το μαγαζί ανάρτησε δεύτερο ποστ που θα μπορούσε να αποτελεί αφίσα για όλα αυτά που είναι λάθος στην Ελληνική πραγματικότητα.
Η δεύτερη ανάρτηση του μαγαζιού
 
Από την ανάρτηση φαίνεται ότι οι άνθρωποι του μαγαζιού, όχι μόνο δεν είχαν καμία γνώση σχετικά με το διαβήτη και τις ανάγκες των πελατών τους, αλλά αντιμετώπισαν το γεγονός με υπεροψία και επιθετικότητα.
Η ουσία του θέματος είναι ότι, αφ’ ενός οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να ανοίξουν ένα μαγαζί σε παραλία χωρίς να έχουν γνώση των ειδικών περιστάσεων που θα μπορούσαν να απασχολούν τους πελάτες τους, αφ’ ετέρου δεν έδειξαν καμία ευαισθητοποίηση στην ιδιαίτερη κατάσταση για την οποία δεν είχαν γνώση.
Το δικό μας άρθρο σκοπό δεν έχει μόνο να αναδείξει το συμβάν, που μόνο μοναδικό δεν είναι στην Ελληνική πραγματικότητα. Το δικό μας άρθρο σκοπό έχει να πει ένα τεράστιο μπράβο σε όλους αυτούς που με τα σχόλιά τους ανάγκασαν το μαγαζί να ζητήσει συγνώμη.
Πρόκειται για ένα περιστατικό που αναδεικνύει το γεγονός ότι εν έτει 2021, η ελληνική κοινωνία καμία γνώση δεν έχει για το διαβήτη, για το γεγονός ότι η ζωή ενός ανθρώπου με διαβήτη μπορεί να εξαρτάται από ένα κουτί χυμό, από μια κουταλιά μέλι, από ένα γλυκό όταν το σάκχαρο πέφτει επικύνδυνα.
Το σημαντικό είναι ότι η διαβητική κοινότητα δεν παρακολουθεί από το παρασκήνιο, αλλά βγαίνει μπροστά και μιλάει, δείχνει, αναφέρει τα στραβά γιατί γνωρίζει πως μόνο έτσι θα μπορέσει να μάθει έστω τα βασικά ο κόσμος που δεν έχει σχέση με το διαβήτη.
Εδώ στο Γλυκούλι, από το 2010 παλεύουμε για την ορατότητα της διαβητικής κοινότητας, γιατί γνωρίζουμε ότι η ορατότητα μπορεί να φέρει την βελτίωση στις συνθήκες της ζωής μας.
Γι’ αυτό προσφέρουμε βήμα σε όλους τους αναγνώστες μας που θέλουν να κάνουν καταγγελία. Στείλτε μας τα σχόλιά σας, στείλτε μας τις παρατηρήσεις σας, αυτά που σας ενοχλούν ως ανθρώπους με διαβήτη, κι εμείς θα τα δημοσιοποιούμε.
Το σίγουρο είναι ότι μετά από τέτοια αντίδραση, ο οποιοσδήποτε επιχειρηματίας θα το ξανασκεφτεί πριν τολμήσει να μιλήσει με υπεροψία, ή να βάλει το κέρδος πάνω από την υγεία ενός ανθρώπου.
Glykouli.gr

Total
90
Shares
Σχετικά άρθρα