Σπιτική λεμονάδα με στέβια: Εύκολη homemade δροσιά με τα βασικότερα tips!

Σπιτική λεμονάδα με στέβια: Εύκολη homemade δροσιά με τα βασικότερα tips!

Η homemade λεμονάδα με στέβια είναι εξίσου καλή με την κλασική λεμονάδα, χωρίς όμως ενοχές -αφού περιέχει 0 θερμίδες- και φυσικά χωρίς καθόλου σκαμπανεβάσματα στο σάκχαρο -αφού περιέχει 0 ζάχαρη.

Τα έχουμε ξαναπεί: Η στέβια είναι φίλη μας! Μας έκανε παρέα πριν τις διακοπές, όταν παλεύαμε να βρούμε μια ισορροπία ανάμεσα στην απόλαυση ενός λαχταριστού παγωτού και τις υγιεινές επιλογές, ήταν στο πλευρό μας με τα δροσερά κοκτέιλ σε παραλίες και μπαράκια, είναι και τώρα που επιστρέψαμε στη βάση μας, με τις ανάλαφρες homemade λεμονάδες που μας θυμίζουν ότι… έχουμε ακόμα λίγη άμμο στα παπούτσια μας και μας κάνουν να χαμογελάμε.

Η σπιτική λεμονάδα, στην οποία αντί για ζάχαρη έχει χρησιμοποιηθεί στέβια, είναι πάντα ο πιο απολαυστικός τρόπος να μείνουμε ενυδατωμένοι, μας προσφέρει βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά, και το σημαντικότερο, δε δημιουργεί καμία αυξομείωση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ή/και στη ζυγαριά και δεν απαιτεί χορήγηση ινσουλίνης.

Η SlimFix στέβια, ως υγρό γλυκαντικό εναλλακτικό της ζάχαρης, έχει το χαρακτηριστικό ότι χρειάζεται λιγότερη ποσότητα προϊόντος για τον ίδιο βαθμό γλυκύτητας που θα έδινε η ζάχαρη. Και επειδή είναι γλυκαντικό φυσικής προέλευσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς ενοχές και φόβο (σε σχέση με άλλα τεχνητά γλυκαντικά). Είναι γνωστό άλλωστε…

✅0 θερμίδες

✅0 υδατάνθρακες

✅Κατάλληλο για Διαβητικούς

Πώς θα φτιάξουμε λοιπόν την τέλεια, δροσερή και υγιεινή homemade λεμονάδα με στέβια και τι χρειάζεται να προσέξουμε, ώστε το αποτέλεσμα να είναι για πολλά μπράβο και χαμόγελα;

Συστατικά για 8 φλιτζάνια τελικού προϊόντος (200mlx8)

-1 1/2 φλιτζάνια φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού (8-10 ζουμερά λεμόνια)
-40 σταγόνες στέβια SlimFix
-6 φλιτζάνια νερό
-πάγο

Οδηγίες

Ρίξτε τον χυμό λεμονιού σε μια κανάτα. Ανακατέψτε τη στέβια στον χυμό λεμονιού και συνεχίστε το ανακάτεμα, μέχρι να ομογενοποιηθεί τελείως η στέβια στον χυμό. Προσθέστε το νερό και ανακατέψτε καλά. Προσθέστε πάγο και, προαιρετικά, λίγα φύλλα δυόσμου. Μπορείτε επίσης, για πιο πικάντικη γεύση, να προσθέσετε λίγο τζίντζερ σε σκόνη. Το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.

*Είναι σημαντικό να ανακατέψετε πρώτα τον χυμό λεμονιού και τη στέβια, πριν προσθέσετε το νερό. Η οξύτητα του χυμού λεμονιού διασπά τη στέβια γρήγορα και επιτρέπει την ομαλή διάλυσή της, ώστε να δώσει μια ανάλαφρη, γλυκιά γεύση.

*Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να φτιάξετε μια υπέροχη ροζ λεμονάδα με στέβια, χρησιμοποιώντας φράουλες. Πώς;
Βάζετε τις φράουλες σε ένα multi και χτυπάτε καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν, σταματώντας και «ξύνοντας» τις πλευρές περιστασιακά, για περίπου 1 με 2 λεπτά. Σε μια μεγάλη κανάτα ανακατεύετε μαζί τον πουρέ φράουλας, τον χυμό λεμονιού και τη στέβια. Μετά προσθέτετε νερό και πάγο. Σε αυτή την περίπτωση όμως, η διατροφική σύσταση του τελικού αποτελέσματος αλλάζει, καθώς ο πουρές φράουλας προσθέτει και σε θερμίδες και σε υδατάνθρακες. Οπότε πλέον δε μιλάμε για ένα ρόφημα που μπορεί να καταναλωθεί άφοβα, αλλά για ένα υπέροχο (αλλά σοβαρά υπολογίσιμο από άποψη υδατανθράκων) smoothie που μπορεί να μην έχει επιπλέον ζάχαρη, διατηρεί όμως όλα τα φυσικά σάκχαρα του φρούτου.

Διατροφικός πίνακας σπιτικής λεμονάδας

Για 200 gr προϊόντος
Θερμίδες: 11 kcal
Υδατάνθρακες: 3 gr
Πρωτεΐνη: 0 gr
Λιπαρά: 0 gr εκ των οποίων κορεσμένα λιπαρά: 0 gr
Χοληστερόλη: 0 mg
Νάτριο: 11 mg
Κάλιο: 50 mg
Φυτικές ίνες: 0 gr
Ασβέστιο: 9 mg
Σίδηρος: 0,1 mg

Διαβάστε επίσης: Στέβια και εγκυμοσύνη: Είναι ασφαλής η κατανάλωσή της;

Mojito με στέβια: Το πιο must cocktail του καλοκαιριού… αλλιώς – Τι να προσέξετε

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Παχυσαρκίας - Glykouli.Gr
Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Παχυσαρκίας

Πολυμέτωπη «μάχη» με την παχυσαρκία, μια νοσολογική οντότητα που αναδεικνύεται καθημερινά σε πρωταρχική κρίση δημόσιας υγείας σε ολόκληρο τον κόσμο καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα η παγκόσμια κοινότητα!

Περισσότερα

Νέα έρευνα δείχνει ότι οι διαφορές στο μικροβίωμα του εντέρου στη βρεφική ηλικία μπορεί να προβλέψουν την εμφάνιση διαβήτη τύπου 1

Παιδιά που μεγαλώνοντας αναπτύσσουν διαβήτη τύπου 1 μπορεί να εμφανίσουν σημάδια αυτού του αυξημένου κινδύνου στο μικροβίωμα του εντέρου τους σύμφωνα με νέα μελέτη