Οι καλύτερες συνήθειες για τη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα σας, που συνιστούν οι γιατροί

Το σάκχαρο στο αίμα είναι ένα από εκείνα τα συστήματα του σώματος που είναι σημαντικό να διατηρείται σε ένα υγιές εύρος. Όταν το σάκχαρό σας είναι πολύ χαμηλό, το σώμα σας δεν έχει αρκετή ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά. Όταν είναι χρόνια πολύ υψηλό, μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη, μια κατάσταση που αυξάνει τον κίνδυνο πολλών σημαντικών προβλημάτων υγείας, όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό, άνοια και τύφλωση. Το κλειδί για τη διατήρηση υγιούς σακχάρου στο αίμα είναι να υιοθετήσετε συνήθειες που ενθαρρύνουν το σώμα σας να χρησιμοποιεί κατάλληλα την ινσουλίνη, μια ορμόνη που παράγει το σώμα και επιτρέπει στα κύτταρα να χρησιμοποιούν αυτή τη ζάχαρη για ενέργεια. Όταν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι πολύ υψηλό πολύ συχνά, το σώμα μπορεί να γίνει ανθεκτικό στην ινσουλίνη, επιτρέποντας ενδεχομένως τα επίπεδα σακχάρου να αυξηθούν ανεξέλεγκτα. Εδώ θα δείτε τι λένε οι γιατροί ότι είναι οι καλύτερες συνήθειες για το σάκχαρό σας.

Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή

Μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Όσο είναι δυνατόν, σχεδιάστε για κάθε γεύμα να έχει ένα καλό μείγμα από άμυλα, φρούτα και λαχανικά, πρωτεΐνες και λίπη. Δώστε προσοχή στους τύπους υδατανθράκων που επιλέγετε. Ορισμένοι υδατάνθρακες, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, είναι καλύτεροι για εσάς από άλλους. Αυτές οι τροφές είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες και έχουν φυτικές ίνες που βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας πιο σταθερά. Οι υδατάνθρακες που πρέπει να αποφύγετε: Επεξεργασμένα δημητριακά και τροφές με προσθήκη ζάχαρης, που περιλάμβαναν ποτά με ζάχαρη, όπως αναψυκτικά.

Κάντε τακτική άσκηση

Η άσκηση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε το σάκχαρό σας σε ένα εύρος υγείας. Η σωματική δραστηριότητα αυξάνει την ευαισθησία του σώματος στην ινσουλίνη, έτσι τα μυϊκά κύτταρα είναι πιο ικανά να προσλαμβάνουν γλυκόζη αντί να την επιτρέπουν να συσσωρεύεται στο αίμα, λέει η Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία. Και όταν οι μύες συστέλλονται κατά τη διάρκεια της άσκησης, επεξεργάζονται τη γλυκόζη ανεξάρτητα από το αν υπάρχει διαθέσιμη ινσουλίνη.

Διαχειριστείτε το άγχος

Οι ορμόνες από το στρες αυξάνουν την αρτηριακή σας πίεση, ανεβάζουν τον καρδιακό σας ρυθμό και μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Όταν είστε αγχωμένοι, τα επίπεδα της ορμόνης του στρες, κορτιζόλης, αυξάνονται επίσης, γεγονός που καθιστά τους μυς και το λίπος λιγότερο ευαίσθητα στην ινσουλίνη, πράγμα που σημαίνει ότι το υψηλότερο σάκχαρο στο αίμα δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία. Όταν αυτή η κατάσταση γίνει χρόνια, μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη. Η επιλογή σας: Διαχειριστείτε το άγχος μέσω άσκησης και τεχνικών όπως ασκήσεις χαλάρωσης, διαλογισμός και επίγνωση.

Αποκτήστε αρκετή ποιότητα ύπνου

Ο κακός ύπνος είναι μια άλλη πηγή άγχους για το σώμα και αυτό μπορεί να είναι άσχημα νέα για τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Ακόμη και μια νύχτα με πολύ λίγο ύπνο μπορεί να κάνει το σώμα σας να χρησιμοποιεί την ινσουλίνη λιγότερο αποτελεσματικά. Η ανεπαρκής ανάπαυση όχι μόνο κάνει το σώμα πιο ανθεκτικό στην ινσουλίνη, αλλά αυξάνει τα κυκλοφορούντα επίπεδα κορτιζόλης.

Διατηρήστε ένα υγιές βάρος

Μερικοί επιστήμονες πιστεύουν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ του σωματικού λίπους και των ορμονών που ρυθμίζουν την όρεξη και τα επίπεδα ινσουλίνης. Η απώλεια βάρους και η μείωση του σωματικού λίπους μπορεί να εμποδίσει το σάκχαρό σας να φτάσει σε ανθυγιεινά επίπεδα. Απλώς η απώλεια πέντε έως δέκα τοις εκατό του σωματικού σας βάρους μπορεί να βελτιώσει τους αριθμούς σακχάρου στο αίμα σας.

Διαβάστε ακόμα: Νέα έρευνα αποδεικνύει ότι η εισπνεόμενη ινσουλίνη είναι αποτελεσματική για τον έλεγχο του σακχάρου – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Το ισορροπημένο σάκχαρο μου εξασφαλίζει ισορροπημένες σχέσεις γύρω μου! – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Ποιος είναι ο χυμός που μειώνει «σημαντικά» το σάκχαρο στο αίμα μέσα σε λίγες ώρες από τη λήψη του – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Τα καλύτερα γλυκαντικά για το σάκχαρο στο αίμα σας: από το 1 έως το 7! – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Διαχείριση του σακχάρου με ηλεκτρομαγνητικά πεδία. Η επόμενη στάση στη θεραπεία του διαβήτη τύπου 2; – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Total
223
Shares
Σχετικά άρθρα
Περισσότερα

Οι δραστηριότητες μυϊκής ενδυνάμωσης συνδέονται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου

Η προπόνηση δύναμης ή αντίστασης έχει ήδη συνδεθεί με πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που σχετίζονται ειδικά με τον διαβήτη