Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να καταναλώνουν υδατάνθρακες τα άτομα με διαβήτη

Νέα μελέτη διαπιστώνει ότι η κατανάλωση υδατανθράκων νωρίτερα μέσα στην ημέρα (κι όχι αργά τη νύχτα) συνδέεται με καλύτερη υγεία της καρδιάς

Η ώρα της ημέρας που τα άτομα με διαβήτη τρώνε ορισμένα τρόφιμα μπορεί να είναι εξίσου σημαντική για την ευεξία τους με το μέγεθος της μερίδας και τις θερμίδες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Endocrine Society’s Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

Οι ώρες των γευμάτων πρέπει να είναι σύμφωνες με το βιολογικό ρολόι – μια φυσική, εσωτερική διαδικασία που ρυθμίζει τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης και επαναλαμβάνεται κάθε 24 ώρες. Τα αποτελέσματα της υγείας για τα άτομα με διαβήτη μπορεί να βελτιωθούν εάν καταναλωθούν ορισμένα τρόφιμα σε διαφορετικές ώρες της ημέρας.

«Παρατηρήσαμε ότι η κατανάλωση πατάτας το πρωί, δημητριακών ολικής αλέσεως το απόγευμα, χόρτων και γάλακτος το βράδυ και λιγότερο επεξεργασμένου κρέατος το βράδυ συσχετίστηκε με καλύτερη μακροπρόθεσμη επιβίωση σε άτομα με διαβήτη», δήλωσε ο Qingrao Song, M.D., του Harbin Medical University στο Harbin, Κίνα. «Οι διατροφικές οδηγίες και οι στρατηγικές παρέμβασης για τον διαβήτη θα πρέπει να ενσωματώνουν τους βέλτιστους χρόνους κατανάλωσης για τα τρόφιμα στο μέλλον».

Οι ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα από 4.642 άτομα με διαβήτη από το National Health and Nutrition Examination Survey για να προσδιορίσουν τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακή νόσο. Βρήκαν τα άτομα με διαβήτη που έτρωγαν πατάτες ή αμυλούχα λαχανικά το πρωί, δημητριακά ολικής αλέσεως το απόγευμα και σκούρα λαχανικά όπως τα χόρτα και το μπρόκολο και το γάλα το βράδυ είχαν λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις. Όσοι έτρωγαν πολύ επεξεργασμένο κρέας το βράδυ είχαν περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις.

Άλλοι συγγραφείς αυτής της μελέτης περιλαμβάνουν: Wenbo Jiang, Jia Zhang, Yunyan Chen, Hongyan Jiang, Yujia Long, Ying Li, Tianshu Han, Hongru Sun και Wei Wei του Ιατρικού Πανεπιστημίου Harbin.

Η μελέτη έλαβε χρηματοδότηση από το Εθνικό Ίδρυμα Φυσικών Επιστημών της Κίνας.

Διαβάστε ακόμα: Πως μετράμε πόσους υδατάνθρακες περιέχει το φαγητό που μαγειρεύουμε – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Τρώτε τους υδατάνθρακες στο τέλος του γεύματος! Καινούργια εμπεριστατωμένη έρευνα, μας συμβουλεύει. – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Αμερικανική μελέτη  ανακαλύπτει πώς οι δίαιτες με πολύ χαμηλές θερμίδες και υδατάνθρακες μπορούν να αντιστρέψουν τον διαβήτη τύπου 2 – Γλυκούλι (glykouli.gr)

Total
9
Shares
Σχετικά άρθρα