Μια καρδιολόγος μοιράζεται τις 4 χειρότερες τροφές για υψηλή χοληστερόλη

Και ποιες τροφές αντιπροτείνει για να διατηρεί υγιή την καρδιά της
Και ποιες τροφές αντιπροτείνει για να διατηρεί υγιή την καρδιά της

Θέλετε να διατηρήσετε μια υγιή καρδιά και εγκέφαλο; Παρακολουθήστε προσεκτικά τους αριθμούς της χοληστερόλης σας.

Η χοληστερόλη LDL (λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας) συσσωρεύεται στις αρτηρίες και σχηματίζει πλάκα, η οποία εμποδίζει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο. Η HDL (λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας) χοληστερόλη συλλαμβάνει την LDL και τη μεταφέρει στο ήπαρ για επεξεργασία.

Τα βέλτιστα επίπεδα διαφέρουν από άτομο σε άτομο, επομένως πάντα να ελέγχετε πρώτα το γιατρό σας.

Ως καρδιολόγος που θεραπεύει ασθενείς με υψηλή χοληστερόλη, η Elizabeth Koldas προσπαθεί πάντα να χρησιμοποιεί πρώτα τη διατροφή ως φάρμακο. Εδώ είναι οι τέσσερις χειρότερες τροφές για την υψηλή χοληστερόλη – και τι τρώει αντ ‘αυτού για να διατηρήσει την καρδιά της υγιή:

Κόκκινο κρέας

Ναι, αυτό περιλαμβάνει μπιφτέκια, παϊδάκια, μπριζόλες. Εάν δεν θέλετε να κόψετε εντελώς το κόκκινο κρέας, εστιάστε σε μικρές ποσότητες άπαχου κρέατος. Και με τον όρο μικρό, εννοεί μια μερίδα έως και 85 gr – και τρώτε κόκκινο κρέας το πολύ, μία φορά την εβδομάδα.

Να θυμάστε ότι τα πουλερικά περιέχουν επίσης κορεσμένα λιπαρά, επομένως η αποφυγή κόκκινου κρέατος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να το παρακάνετε με το κοτόπουλο.

Τι να προτιμήσετε: Σκεφτείτε τα ψάρια και τα οστρακοειδή. Οι γαρίδες μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη, αλλά εφόσον δεν τις περιχύνετε με βούτυρο, θα σας προμηθεύουν με άφθονη πρωτεΐνη ενώ αφήνουν τη χοληστερόλη στο αίμα σας μόνη της.

Μερικές άλλες νόστιμες επιλογές άπαχης πρωτεΐνης είναι τα λευκοσάρκα ψάρια όπως η γλώσσα, ο μπακαλιάρος και το λαβράκι.

Οτιδήποτε τηγανητό

Το τηγάνισμα συνήθως αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων επειδή τα κορεσμένα ή τρανς λιπαρά και η χοληστερόλη απορροφώνται από τα τρόφιμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Τι να προτιμήσετε: Ψήστε πατάτες, λάχανο ή μπρόκολο σε τραγανή εκδοχή όταν λαχταράτε κάτι σε τσιπς. Ή, μπορείτε να επενδύσετε σε μια φριτέζα αέρα, η οποία χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο λίπος.

Επεξεργασμένο κρέας

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει ταξινομήσει τα επεξεργασμένα κρέατα όπως το μπέικον, τα χοτ ντογκ και το σαλάμι ως καρκινογόνα. Το επεξεργασμένο κρέας είναι επίσης φορτωμένο σε νάτριο και κορεσμένα λιπαρά.

Τι να προτιμήσετε: Το ψεύτικο μπέικον είναι απίθανο να ικανοποιήσει τη λαχτάρα σας για ένα «βρόμικο». Η συμβουλή της; Περιορίστε πολύ αυτά τα προϊόντα και θεωρήστε τες λιχουδιές για ειδικές περιστάσεις.

Αρτοσκευάσματα

Τα μπισκότα, τα κέικ και τα αρτοσκευάσματα μαζικής παραγωγής είναι συχνά πυκνά σε θερμίδες, χαμηλά σε θρεπτικά συστατικά και περιέχουν μεγάλες ποσότητες λίπους (ιδιαίτερα κορεσμένα λιπαρά όπως το βούτυρο και το λίπος) και ζάχαρη. Όλα αυτά είναι μεγάλοι ένοχοι της υψηλής χοληστερόλης.

Τι να προτιμήσετε: Ψήστε στο σπίτι και ελέγξτε την ποσότητα και τον τύπο του λίπους και της ζάχαρης που χρησιμοποιείτε.A cardiologist shares 4 worst foods for high cholesterol—and what she eats to keep her ‘heart healthy’ (cnbc.com)

Total
80
Shares
Σχετικά άρθρα
spanaki
Περισσότερα

Το Σπανάκι

Όλοι θυμόμαστε τον Ποπάι, να σφίγγει την κονσέρβα με το χέρι του και με την ναυτική πίπα του, να ρουφάει το σπανάκι για να γίνει δυνατός. Το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά σε θρεπτικά συστατικά, και εμπεριέχει πλήθος βιταμινων και θρεπτικών συστατικών