Τηγανητές πατάτες από σελινόριζα, με χαμηλούς υδατάνθρακες

πατάτες από σελινόριζα

Πολλοί φίλοι και γνωστοί μας που πάσχουν από διαβήτη, προκειμένου να κρατήσουν σταθερά τα σάκχαρα τους έχουν ένα διαιτολόγιο με χαμηλούς υδατάνθρακες. Συνήθως χρησιμοποιούν κουνουπίδι ως αντικατάστατο για να κάνουν πουρέ πατάτας, αλλά με αυτό δεν μπορείς να φτιάξεις μια μεγάλη απόλαυση, τις τηγανητές πατάτες. Τι καλύτερο από τη σελινόριζα για μια εξαιρετική και όμορφη συνταγή; Θα αναπολήσετε τις καλές ημέρες και θα “βουτήξετε” στο πιάτο!  Συνοδεύστε τες με μια light κέτσαπ και δεν θα χρειαστείτε να ανησυχείτε για απότομα υψηλά σάκχαρα!
Υλικά

  • 2 μεγάλοι βολβοί σελινόριζας, καθαρισμένοι, τεμαχισμένοι σε λωρίδες
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • Αλάτι και πιπέρι

Οδηγίες

  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς
  2. Σε ένα μεγάλο μπολ, βάζουμε τις σελινόριζες με το ελαιόλαδο, το αλάτι και το πιπέρι
  3. Απλώνουμε στο ταψί με τη λαδόκολλα και στη συνέχεια τοποθετούμε τις πατάτες
  4. Ψήνουμε για 30-40 λεπτά και περίπου στα μισά γυρνάμε απο την άλλη μεριά τις πατάτες
  5. Σερβίρετε άμεσα

Διατροφικές πληροφορίες
Ενέργεια τροφίμων: 67 kcal
Συνολικό λίπος: 5g
Υδατάνθρακες: 4g
Πρωτεϊνη ανά μερίδα: 1,7g
 

Πηγή: asweetlife.org

Total
0
Shares
Σχετικά άρθρα
Μηλόπιτα
Περισσότερα

Μηλόπιτα

Διατροφικές πληροφορίες ανά μερίδα: 162 θερμίδες, 8 γρ. λίπος, 8 γρ. υδατανθράκων, 1 γρ. πρωτεΐνη. ΥΛΙΚΑ 1 κατεψυγμένο φύλο πίτας έτοιμο για…